A legjobban megtervezett és kivitelezett vagyonvédelmi rendszerek is csak állandó távfelügyelet mellett képesek valódi védelmet biztosítani. A megbízható műkődés és biztonság megteremtéséhez nélkülözhetetlen a távfelügyelet, amely a nap 24 órájában fogadja és feldolgozza a beérkező jelzéseket, amelyek alapján a szükséges intézkedések is meghozhatók. Sokan úgy gondolják, hogy elegendő a helyszíni jelzés (sziréna/villogó), amelyre majd a környéken tartózkodók úgyis azonnal reagálnak. A gyakorlat alapján ez azonban csak nagyon kivételesen valósul meg. 

A távfelügyeleti szolgáltatás alapvetően a vagyonvédelmi biztonságtechnikai rendszerek 24 órás távoli megfigyelését, felügyeletét biztosítja. A diszpécserszolgálat riasztáskor telefonon értesíti az előre megadott  személyeket, az ügyfél által meghatározott sorrendben. Abban az esetben, ha ügyfelünk kivonuló szolgáltatásunkat is igénybe veszi, a diszpcser értesíti a kivonulós kollégát, aki elindul a riasztás helyszínére. A rendszerek közötti kommunikáció vezetékes kapcsolt vonalon keresztül, GSM- illetve GPRS-kapcsolattal, vagy – a rádiós átjátszi lehetőséggel lefedett területeken – rádióhullámú kapcsolaton keresztül történik.

A RIA-TELL Vagyonvédelem 1997 óta távfelügyeleti szolgáltatást is biztosít ügyfelei részére, akár helyszíni kivonulással is. Távfelügyeleti szolgáltatásunk 2007 júliusában kiegészült egy rádiós átjátszási lehetőséggel is. A rádiós távfelügyeletnek köszönhetően azon helyeken is tudjuk biztosítani szolgáltatásainkat, ahol nem áll rendelkezésre telefon vagy GSM vonal. A távfelügyeltnek köszönhetően vagyonának védelméről a nap 24 órájában biztonságtechnikai szakemberek gondoskodnak. Rendeljen lakásriasztót otthonába távfelügyeleti szolgáltatással, így bárhonnan biztonságban tudhatja otthonát!

Rádiós távfelügyeleti szolgáltatásunk jelenleg az alábbi településeken érhető el:

  • Tiszavasvári
  • Szorgalmatos
  • Tiszalök
  • Tiszadada
  • Hajdúnánás
  • Nyíregyháza

A 2005. évi CXXXIII. törvény értelmében, vállalkozás keretében történő személy és vagyonvédelmi szolgáltatást – beleértve a vagyonvédelmi rendszerek telepítését – csak rendőrhatósági engedély birtokában lehet végezni. Természetesen cégünk rendelkezik valamennyi szükséges engedéllyel.

1000+Elégedett ügyfél
27évSzakmai tapasztalat
100%Elhivatottság
100%Elégedettség

Távfelügyeleti szolgáltatásunkról bővebben:

Általánosságban elmondható, hogy a sziréna hangjából nem lehet megmondani, hogy valójában mi váltotta ki a jelzést. A riasztó megszólalása természetesen bírhat valamilyen szintű elrettentő erővel, ugyanakkor valódi biztonságot a távfelügyeleti szolgáltatással egyetemben képes nyújtani.

Egyes rendszerek képesek SMS küldésére, ugyanakkor ezzel a megoldással is számos ponton meghiúsulhat a sikeres betörésvédelem. Elképzelhető, hogy a mobil éppen ki van kapcsolva, le van merülve, vagy éppen senki nincs a telefon közelben.

Távfelügyeletünk több olyan funkciót is nyújt lakossági ügyfeleink számára, melyek még szélsőséges esetekben is maximalizálják nem csak az ingatlan, de az ott tartózkodó személyek biztonságát is.

Gyakran ismételt kérdések

  1. 1
    Milyen jelzések küldésre alkalmasak a biztonságtechnikai rendszerek?
    • riasztásjelzések (pl. támadás-, betörés-, lopás-, szabotázs- vagy tűzjelzés,)
    • technikai jelzések (pl. áramszünet, szirénahiba, akkumulátormerülés, ellenőrző jelentés vagy zónahiba)
    • egyéb jelzések (pl. a jelzőrendszer be- és kikapcsolása, elmaradt ellenőrző jelentés, gépjárművek esetén gyújtás be- és kikapcsolása vagy általános ellenőrző jelentés).
  2. 2
    Egy riasztás esetén mi az intézkedés menete?

    Elsősorban telefonon értesíti a riasztásról az ügyfél által előre meghatározott értesítendő személyeket. Több értesítendő személy is meghatározható, így abban az esetben ha az első értesített fél nem elérhető, a diszpécser automatikusan a sorban következőt próbálja elérni.

  3. 3
    Mit jelent a helyszíni kivonulás?

    Amennyiben ügyfelünk kivonuló szolgáltatásunkat is igénybe veszi, riasztás esetén a diszpécser azonnal értesíti a kivonuló kollégát, aki késedelem nélkül elindul a riasztás helyszínére. Feladata a helyszín biztosítás és annak ellenőrzése, hogy valós riasztás történt-e.

  4. 4
    Mi történik akkor, ha nem kértem kivonuló szolgáltatást, de távollétem miatt nem tudok intézkedni?

    Ügyfeleink számára biztosított a lehetőség az eseti kivonuló szolgáltatás igénybevételére. Egy egyszeri kivonulási díj fejében ügyfelünk kérésére a diszpécser útnak indítja a kivonuló kollégát.

  5. 5
    Mit tesz a kivonuló ember a riasztás helyszínére érkezve?
    • átvizsgálja a helyszínt, lehetőség szerint megállapítja a riasztás okát,
    • ellenőrzi a védett objektum épségét és zártságát,
    • tettenérés esetén feltartóztatja és a rendőrség kiérkezéséig visszatartja a bűncselekmény elkövetőjét,
    • biztosítja a helyszínt a rendőrség vagy a megbízó megérkezéséig és dokumentálja a riasztással kapcsolatos körülményeket.

Kiegészítő szolgáltatásaink:

  • eseménylista készítése (pl. nyitás-zárás)
  • elvárt vagy tiltott események bekövetkezésének figyelése adott időpontig vagy időintervallumban,
  • tiltott kód figyelése,
  • tűzjelzés fogadása (a tűzjelzés küldésére alkalmas behatolásjelző rendszerektől),
  • a védett objektumig történő eljutáshoz szükséges kulcsok őrzése (pl. kapukulcs vagy lépcsőházkulcs),
  • a helyszín ellenőrzése.

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!

Szakértőink ingyenes helyszíni felmérés keretében segítenek Önnek megtalálni az ideális megoldást!

 Amennyiben kérdése van meglévő szolgáltatásával kapcsolatban, vagy új szolgáltatás megrendelésével kapcsolatban fordulna hozzánk, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.

+36 42 275-130

info@riatell.hu

www.riatell.hu

  • Megismertem a RIA-TELL Vagyonvédelem adatkezelési tájékoztatóját.

    Kérjen visszahívást és ingyenes helyszíni felmérést, hogy szakértőink kialakíthassák ingatlanában a maximális biztonságot nyújtó védelmi rendszert!

    TELEFON

    +36 42 275 130

    E-MAIL

    info@riatell.hu